معرفی کارگاه

آشنایی با صادرات

می‌دانیم که مهمترین راه‌ گشایش در شرایط اقتصادی فعلی کشور، ایجاد جریان دلاری در کسب و کار است و یکی از راه‌های ایجاد این جریان دلاری، صادرات کالا و خدمات به سایر کشورها می‌باشد. اما معمولاً ترس از حضور در بازارهای جدید و ناشناخته و عدم آشنایی با روش‌های پیدا کردن مشتریان خارجی و فرآیندهای صادراتی، مانع ورود به این حوزه می‌شود که این ترس ناشی از عدم شناخت و تجربۀ عملی است.

اگر تصمیم جدی برای قدم گذاشتن به مسیر پیشرفت و ایجاد یک کسب و کار موفق با جریان درآمد دلاری دارید و از شروع می‌ترسید، فرصت حضور در یک دوره آموزشی عملی صادراتی برای شما فراهم شده است.

ما در گروه آبادیس، علاقمندان فعالیت‌های صادراتی را به یک دوره دعوت می‌کنیم تا بتوانند به صورت عملی آموزش ببینند، کسب‌وکار خود را شکل داده و به درآمدی دلاری دست یابند.

راه‌اندازی کسب و کار صادراتی

تصمیم‌گیری

تیم‌سازی

نتیجه‌گرایی

در کارگاه آشنایی با صادرات چه اتفاقی می‌افتد؟

  • نوع ارایه: آنلاین، ارایه ویدیو کارگاه
  • طول دوره: 3 ساعت
  • زمان برگزاری: اطلاع‌رسانی خواهد شد
  • مکان برگزاری: پلتفرم Google Meet
  • مخاطبان دوره: علاقه‌مندان حوزه صادرات، مدیران عامل، کارشناسان بازرگانی
  • ارایه مدرک حضور در دوره

اطلاعات بیشتری از کارگاه

چطور صادرات را شروع کنم؟

در کارگاه آشنایی با صادرات چه چیزی بدست می‌آورید؟

  1. شما در این دوره به طور کامل با فرآیند یک کسب و کار صادراتی آشنا می‌شوید.
  2. با حضور در یک جمع صمیمی و پویا با دیگر علاقه‌مندان حوزه صادرات آشنا می‌شوید و شبکه‌سازی می‌کنید.
  3. از ایده‌ها و نظریات کارشناسان مختلف و دیگر شرکت‌کنندگان برای حل مشکلات و بهتر کردن کار خود استفاده می‌کنید.
  4. و مهم‌تر از همه شما می‌توانید در انتهای دوره مسیر راه‌اندازی یک کسب و کار صادراتی را بشناسید و هر روز برای توسعه و پیشرفت کسب و کار خودتان تلاش کنید.
    و ...

پیش‌نیاز شرکت در کارگاه آشنایی با صادرات چیست؟

  1. به طور قطع علاقه و اشتیاق بزرگترین نیازمندی این کار است.
  2. و یک تصمیم جدی برای راه‌اندازی کسب و کار صادراتی خود!
  3. آشنایی با زبان انگلیسی در حد متوسط (مکالمه، خواندن و نوشتن) مورد نیاز است، به طوریکه بتوانید ارتباطی مؤثری برقرار کنید. بدیهی است که در فعالیت‌های بازرگانی، بیشتر کارها به زبان انگلیسی انجام می‌شود.
  4. توانایی کار با نرم‌افزارهای عمومی و اینترنت که هرچه مهارتهای شما بیشتر باشد، طبیعتاً مفیدتر است.
  5. داشتن روحیه جستجوگر و تعاملی، همچنین باید پشتکار زیااااااااادی داشته باشید. 
  6. اگر با مباحث فروش، بازاریابی، بازرگانی خارجی و نظیر اینها آشنا باشید، اگرچه الزامی نیست، اما امتیاز محسوب می‌شود است. به هر حال در طول دوره، با این مهارت‌ها آشنا می‌شوید و باید آنها را در خود تقویت کنید.

انتظار ما از شرکت‌کنندگان چیست؟

  1. صبووووور باشید.
  2. منظم باشید. داشتن یک انضباط شخصی یا Self Disipline بسیار حایز اهمیت است. انگیزه ممکن است بالا و پایین شود؛ اما داشتن انضباط شخصی کمک میکند که بتوانید فعالیت‌ها را حتی در انگیزه پایین ادامه دهید.
  3. نتیجه‌گرا باشید و برای رسیدن به نتیجه با تمام وجود تلاش کنید.
  4. به کاری که می‌کنید، اعتقاد و تعهد داشته باشید. این کسب و کار  شماست.

چطور صادرات را شروع کنم؟

برای شروع صادرات شما باید آموزش صحیح و مناسب ببینید، مسیر انجام صادرات را بشناسید، آن را به صورت عملی تمرین کنید، تیم‌سازی کنید، برای رسیدن به هدف تلاش کنید و صبور باشید. ما شما را با این مسیر آشنا کرده و برای طی کردن آن، به شما در حد توانمان کمک می‌کنیم.

سرفصل‌های کارگاه

چطور صادرات را شروع کنم؟

1- مقدمه و مفاهیم اصلی

در این بخش با مفاهیم اولیه بازاریابی و برندسازی آشنا می‌شوید. استفاده از این مفاهیم به ما کمک می‌کند که علاوه بر پیدا کردن زبان مشترک در حوزۀ تخصصی بازاریابی بین‌الملل، پایه‌ریزی اصولی برای کسب و کار صادراتی خود انجام دهید.

2- آشنایی با نحوۀ انتخاب محصول صادراتی

در این بخش می‌آموزید که چطور یک محصول مناسب صادراتی را انتخاب کنید که هم در صادرات آن با چالش کمتری روبرو شوید؛ و هم برای شما سودآوری مناسبی داشته باشد.

3- آشنایی با نحوۀ انتخاب تأمین کننده مناسب

در این بخش می‌آموزید که چطور تأمین‌کنندگان را ارزیابی نموده و حداقل یک تأمین‌کننده قابل‌اعتماد برای محصول صادراتی خود پیدا کنید. انتخاب درست تأمین‌کنندگان مناسب یکی از عوامل دستیابی به یک صادرات پایدار است.

4- آشنایی با نحوۀ انتخاب بازار هدف

در این بخش می‌آموزید که چطور یک بازار هدف مناسب برای محصول صادراتی خود پیدا کنید که هم با شرایط کسب و کار شما منطبق باشد و هم سودآوری مناسبی را برای شما به ارمغان بیاورد.

5-آشنایی با ارزش‌گذاری کالای صادراتی

در این بخش با نحوۀ محاسبۀ بهای تمام شدۀ کالاهای صادراتی و همچنین روش ارزش‌گذاری آنها برای فروش در بازارهای خارجی آشنا می‌شوید.

6- آشنایی با اینکوترمز

قواعد اینکوترمز یا "اصطلاحات بین‌المللی بازرگانی" در اصل با هدف منتقل کردن ساده وظایف، هزینه‌ها، و ریسک‌های مرتبط با حمل و نقل بین‌المللی و تحویل کالاها ایجاد شده‌اند که در این بخش با آنها آشنا می‌شوید.

7- آشنایی با نحوۀ تهیه طرح صادراتی

یکی ار مهمترین اقدامات قبل از شروع هر کسب و کار، برنامه‌ریزی دقیق و اجرایی است که زمینه‌ساز موفقیت در آن کسب و کار می‌شود. برای شروع یک فعالیت صادراتی، شما نیازمند یک طرح صادراتی هستید که روش آن را در این بخش می‌آموزید.

8- آشنایی با نحوۀ ایجاد بسترهای ارتباطی مناسب با مشتریان صادراتی

برای ایجاد یک ارتباط سالم و تأثیرگذار با مخاطبان و مشتریان خود باید از یک بستر مناسب استفاده کنید. این ارتباط عموماً بر بستر وبسایت و شبکه‌های اجتماعی شکل می‌گیرد که باید در آنها به خوبی فعال باشید.

9- آشنایی با قراردادهای صادراتی

در این بخش با انواع قراردادهای صادراتی و مفاد آنها آشنا می‌شوید. 

تجربۀ شرکت‌کنندگان دورۀ هُنر صادرات

ثبت‌نام:
برای ثبت‌نام در کارگاه آشنایی با شروع صادرات، مبلغ را به شماره کارت زیر واریز نموده و تصویر واریزی را به همراه مشخصات خود از طریق واتساپ به شماره موبایل 09123757303 ارسال نمایید. تلفن هماهنگی: 02122095336

6104-3375-3388-6030 به نام محمد مهدی مصباحی

کارگاه آنلاین

3 ساعت
90,000 تومان
  • در بستر گوگل میت
  • ارایه گواهینامه حضور
محبوب

کارگاه حضوری

3 ساعت
190,000 تومان
  • ظرفیت محدود
  • ارایه گواهینامه حضور

تکمیل فرم ثبت‌نام دوره

برای ثبت‌نام در کارگاه آشنایی با صادرات، لطفا مبلغ را به شماره کارت زیر واریز نموده و فرم زیر را تکمیل نمایید. خواهشمند است فیش واریزی را به شماره 09123757303 از طریق واتساپ ارسال نمایید. 

6104-3375-3388-6030 به نام محمدمهدی مصباحی 

کارگاه چطور صادرات را شروع کنم؟

"*" indicates required fields

شرکت به صورت*